هلدینگ مهاجرتی ویستا
ریزش ۲۷ هزار واحدی شاخص کل بورس

ریزش ۲۷ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با 27 هزار و 647 واحد ریزش به عدد یک میلیون و 514 هزار واحد کاهش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با 9 هزار و 650 واحد کاهش به عدد 420 هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران نیوز/ در بازار نزولی بفجر بیشترین اثر مثبت و فولاد، شپنا، نوری، شبندر،‌ شپدیس و شستا بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند. اسیاتک، شستا، خودرو،‌ شپنا، خساپا، شتران و وتجارت از پر تراکنش‌ترین نمادها بودند.

در پایان معاملات برترین گروه‌های بورسی به ترتیب عبارت بودند از: خودرو، شیمیایی، فلزات اساسی، فراورده نفتی، بانک‌ها، تأمین آب و برق و گاز و سرمایه‌گذاری‌ها. امروز بیشترین کاهش قیمت به نمادهای دسبحان، غبهشهر، وبشهر، واتی،‌ دجابر، ولغدر و وساپا و بیشترین افزایش قیمت به نمادهای بفجر، فمراد، خزر، مبین، وپترو، فنورد و اسیاتک تعلق داشت.

در پایان معاملات بیشترین افزایش ارزش بازار به نمادهای بفجر، مبین، فارس، والبر، فنورد، اسیاتک و وپترو و بیشترین کاهش ارزش بازار به نمادهای فولاد، شپنا، نوری، شبندر، شپدیس، شستا و وغدیر مربوط بود. شستا، خودرو، خساپا،‌ وبملت، کمند، خپارس و افران2 بیشترین حجم معامله را داشتند. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: افران4، کمند، افران، کیان،‌ خودرو، پارند و پالایش.

 

منبع: ایسنا
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.